Kallelse till Öveds Jakt & Fäkltrittklubbs årsmöte 2020 den 9 februari kl 16:00

2020-01-08 i Allmänt

Medlemmarna i Öveds Jakt & Fältrittklubb kallas till årsmöte söndagen 9/2 klockan 1600 på Beritslund i Bjärsjölagård. Se vidare nedan om motioner, propositioner, valberedning etc.

Tidsschema inför årsmötet (styrs av stadgarna)

• Förhandsmeddelande om årsmötet skall gå ut en månad (9/1) före årsmötet.
  • Senast 18/1 skall motioner från medlemmarna som skall behandlas på årsmötet vara inlämnade. Skickas på e-mail till ovedsjfk@hotmail.se.
  • Senast 1/2 finns styrelsens förslag (propositioner) tillgängliga för medlemmarna på föreningens hemsida och på Facebook
  • 30/1 är sista dag för medlemmarna att lämna förslag på styrelsemedlemmar till valberedningen. Förslag skickas till sammankallande i valberedningen, Kristina Rylander, på mail till kristina@rylanders.eu .

På årsmötet serveras kaffe, te, läsk etc. som föreningen svarar för. Deltagarna i årsmötet uppmanas att medföra kakor och dylikt.

VÄLKOMNA!