Träning hos familjen Ramkali

2021-01-06 i Allmänt

Öveds JFKs medlemmar ges nu möjlighet till träning hos familjen Ramkali för Astrid Antonsson eller Aria Ramkali.

Astrid Antonsson håller hoppträning i ett nytt ridhus i Everlöv. Tisdagar kvällar. Astrid är unghästutbildare och hoppryttare som ridit upp till 1.45 hoppning, tidigare också fälttävlan upp till gamla 3*. B-tränare i hoppning, B-banbyggare, har tysk beridarexamen. Jobbat 12 år som bl a lärare i hoppning och unghästutbildning på Flyinge. Priset är 350 kr och 100 kr banhyra (max 4 per grupp). För Öveds Jakt och Fältrittklubb medlemar är banhyran 50 kr per ekipage.
Aria Ramkali håller ponnyhoppträning onsdagkvällar alla nivåer. Pris 200 kr plus 100 kr banhyra men för Öveds Jakt och medlemmar är banhyran 50 kr per ekipage. Träning börjar vecka 1 och man anmäller helgen innan. Man kan kan träna enstaka gånger, måste inte rida varje vecka.
För att boka tid, eller om ni har frågor skicka gärna SMS till Sarah Ramkali 073-3148589 eller pm till henne via messenger.