Kallelse till årsmöte.

2024-02-25 i Allmänt

Söndagen den 10 mars kl.16 är ni varmt välkomna på Öveds JfK’s årsmöte på Beritslund i Bjärsjölagård.

Vi börjar med fikabuffé. Tag med en liten fika som ställs på det gemensamma fikabordet. Hembakat eller köpekakor - allt är välkommet

Klubben fixar dryck.

Därefter går vi över till sedvanliga årsmöteshandlingar.

Motioner och skrivelser ska ha inkommit till ovedsjfk@hotmail.se senast 25/2.

Vi avslutar med prisutdelning för fina prestationer under 2023 samt pratar om övrigt som inte rör årsmötet, t.ex. lagtävlingar, träningar, årets tävlingar och annat intressant.

Vill du kanske engagera dig i föreningsarbetet, rekommendera någon som du tycker passar i vår styrelse eller har andra tankar?

Hör gärna av dig direkt till valberedningens Karin Lindow-Nilsson  Per Håkanson eller Johanna Fehrlund via klubbens mail ovedsjfk@hotmail.se

Anmäl att du/ni kommer på mail till ovedsjfk@hotmail.se eller sms till Camilla 0730-934859.

Varmt välkomna!