DRESSYRTRÄNING för Daniel Nilsson

2024-01-29 i Allmänt

Den 13 och 14 april 2024 erbjuder vi våra medlemmar en träningshelg för Daniel Nilsson.

Du kommer få hjälp med din framridning, träna på rörelser och tips på detaljer under första dagen. Dag två rider Du som önskar programmet och får det bedömt samt träningshjälp före eller efter. För de som inte rider program dag två, arbetar vi istället vidare med dressyr eller markarbetet.

Både dressyr-, hopp- och fälttävlansekipage är välkomna då Daniel gärna anpassar upplägget efter disciplin.

Daniel Nilsson är dressyrdomare, hippolog och har tränat och utbildat både hästar och ryttare på heltid under de senaste 25 åren. Du finner du mer info om honom på

www.mdshowhorses.se

Det som genomsyrar träningsfilosofin är kommunikation, balans, kroppsförståelse och arbetslust.

Plats: Erica Håkanssons ridhus i Lövestad

Kostnad: 900 kr per ekipage för träning och programridning. Du rider ca 45 min båda dagarna.

Betalas via swish till Öveds JFK 123 601 0466.

(Då klubben har fått beviljat bidrag från Sparbanksstiftelsen, sponsrar klubben med ridhusavgiften. Din kostnad blir alltså den som nämnts här ovan för två dagars träning.)

Anmälan görs på ovedsjfk@hotmail.se

Anmälan är bindande och anmälan är inte godkänd förrän inbetalning är gjord.

Skriv i din anmälan vilket program Du önskar rida samt namn, telefonnummer och hästens ålder och utbildningspunkt.