Kallelse till Öveds Jakt & Fältrittklubbs årsmöte 2023 söndagen den 12 februari kl 16.00.

2023-01-12 i Allmänt

Medlemmarna i Öveds Jakt & Fältrittklubb kallas till årsmöte söndagen den 12/2 klockan 16.00 i Beritslund, Bjärsjölagård.

Årsmötet inleds kl.15.00 med en föreläsning. (Vi återkommer med mer information om föreläsare).

Därefter håller vi årsmötet med dagordning enligt stadgarna.

Vi avslutar med gemensam fika och uppmärksammar våra klubbmästare och årets prestationer samt informerar om klubbens planerade verksamheter för 2023.

Anmälan till årsmötet sker på mail till ovedsjfk@hotmail.se senast 7/2. Efteranmäl på sms till Lisa 070-2930291 eller Camilla 0730-934859.

Glöm inte bort att du kan lämna förslag och nominera till årsmötet!

Senast 25/1 behöver motioner från medlemmarna som skall behandlas på årsmötet vara inlämnade.Dessa skickas på e-mail till ovedsjfk@hotmail.se

Senast 1/2 finns styrelsens förslag (propositioner) tillgängliga för medlemmarna på föreningens hemsida och på Facebook.

Senast 1/2 önskar valberedningen ha förslag på nomineringar till styrelsen och de nominerade ska vara vidtalade och ha accepterat nomineringen. Förslag skickas på mail till valberedningen, karin.nilsson@vomb.se

Hoppas vi ses i Beritslund den 12 februari !